کتابشناسی دبیرستان البرز تهران

نوع مقاله : پژوهشی

نویسنده

10.22081/jap.2025.79050

چکیده

«دبیرستان البرز» نمونۀ شاخص یک واحد آموزشی تولیدمحور و مشارکت‌بنیان است. مدارک و شواهد رشد علمی این مرکز آموزشی به شکل مکتوب در دسترس پژوهشگران قرار دارد. معلمان و دانش آموزان این مدرسه سهم بزرگی در فرایند این تولیدات علمی و تخصصی داشته‌اند. خواندن نشریات دبیرستان البرز تهران ما را با تجربیات و نظرات یکی از خلاق‌ترین مدیران مدارس و دانشگاه‌های ایران آشنا می‌کند. خواندن این تجربیات گرانبها برای تمام کسانی که دغدغه آموزش و پرورش مطابق با استانداردهای علمی دارند، ضروری است. این مقاله، شامل معرفی 14 کتاب و نشریه است که مدیران و معلمان و دانش‌آموزان این مدرسه با مشارکت هم از سال 1323 تا 1353 شمسی فراهم آورده‌اند.

کلیدواژه‌ها